söndag 26 september 2010

Söndag

Idag fick jag sovmorgon till strax innan 10. Guld värt!
Tack älskling!
Hur som helst fick jag fråga älsklingen om när han gått och lagt sig - fick för mig att jag hade pratat med honom när han kom och la sig, och så var det ju. Berodde mest på att skrutt tydligen bökat sig upp i våran säng någon gång inatt och brett ut sig så att älsklingen inte fick plats i sängen.

Nu är vi ensamma hemma. Älsklingen fick snällt åka och jobba en sväng idag, kommer väl hem senare i eftermiddag kan tänkas.
Idag ska vi äta Indisk lax med potatis och gurkyoghurt <-- länk!
ska egentligen serveras med ris, men väljer att ha potatis istället. Får se om det går hem eller inte.

Nä, nu ska jag och skrutt roa oss kungligt (hon i alla fall, som älskar sopkvasten!) med att städa. Hanns ju inte med i fredags då jag skrev matteprov (som förövrigt gick åt helvete!). Så får roa oss med det idag istället.

Inga kommentarer: