tisdag 14 september 2010

Dagen i stora drag

Skrutt är lämnad på dagis, idag gick det förvånansvärt bra, nästan inga arga tongångar alls. Så det känns ju skönt, det är inte speciellt kul att gå därifrån när hon står på insidan av grinden och gråter helt hysteriskt med armarna mot en. Men det är bara att vara stark.

Frukosten är intagen, det vart gröt och en smörgås. Oh yes!
Första maskinen är snart färdig för att hängas upp, sen är det bara att ladda om och sätta sig med näsan i matteboken. Men - håll i er nu - det här avsnittet i matteboken fattar jag och bara för att jag förstår det så kan jag säga att - nu kommer det - det nästan är roligt!

Det trodde ni inte att jag skulle säga va?
Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte själv att det någonsin skulle hända.
Men jag sa bara NÄSTAN!

Det är vad min dag har att erbjuda idag.

Inga kommentarer: