onsdag 8 september 2010

En sån där lista

Snodde en lista av Elin.


Ni visst inte:

att jag vill hitta en vinstlott med en obeskrivligt stor vinst på.
att jag har världens finaste familj.... samt en rosa flygande flodkossa intatuerad på ena låret.
att min senaste kyss var för inte allt så länge sedan.
att jag lyssnar mycket på Melissa Horn och Lars Winnerbäck.
att jag funderar på allt som går att fundera på. Mest hela tiden.
att jag pratar som f a n när jag har druckit för mycket.
att jag inte gillar folk som tror dom är bättre än alla andra, och som gärna visar upp sig därefter också.
att min första riktiga kyss är bortglömd. Helt ärligt.
att jag avskyr när folk beter sig som as, och sen förväntar sig att fortfarande vara omtyckta.
att kärlek är bara ett ord tills du hittar en som ger det en mening.
att jag gillar att vakna av att skrutt håller tag om kinderna på en och pussar rakt på munnen ända tills man vaknar. Och när älsklingen kryper upp nära nära och håller om en tidigt på morgonen.
att jag alltid kommer stå upp för mina vänner.
att jag är förälskad i Per Erik Granberg
att sist jag grät var ett bra tag sen, så jag minns inte anledningen.
att min mobiltelefon är i behov av att bytas ut (enligt mig!) mot en Xperia X10 mini pro. Någon som vill ge mig?
att när jag vaknar på morgonen vill jag helst sova bara en liten stund till.
att innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna, klappar katten, släcker lampor, ställer jag alarmet, pussar på skrutt, pussar på min älskling, vänder på täcket så det ligger åt "rätt" håll, vänder och "fluffar" kuddarna och pussar på min älskling igen.
att jag just nu tänker på
det förbannade matteprovet jag ska göra om imorgon, och verkligen inte alls känner för att göra. Men det är ju självvalt så.
att i morgon kommer jag skriva matteprov.
att jag hoppas på att vi inom en snar framtid flyttar till större.
att jag verkligen vill bli ekonomiskt oberoende.

1 kommentar:

Sandra sa...

Lycka till imorgon på provet! Det kommer att gå galant!!! :D Kramar