onsdag 29 september 2010

Onsdag

Solen skiner ute!
Varmt är det dock inte, men varför klaga? SOLEN skiner!
Imorse vaknade jag till först när älsklingen kom och sa hej då för att gå till jobbet, sen vaknade jag till när en nyvaken alldeles varm och mysig skrutt bökade ner sig under täcket i våran säng och skulle tussa lite, ända tills hon kom på att det var morgon och vi faktiskt skulle gå upp. Mysigt så länge det varade i alla fall.
I alla fall.
Hon var upp först och ut ur rummet for hon. När jag väl tog mig upp typ 5 min senare så var det tyst i köket och när jag kommer in dit, vart är skrutt?
Jo, hon gör en favorit i repris!
Sitter på bordet och äter vindruvor (hänvisar till föregående inlägg).

Nu är hon lämnad på dagis dock. Jag har hunnit hem och hunnit läsa lite i Stormen (Shakespeare reds. anm.).
Och nu ska jag fortsätta skriva på uppsatsen om detta.
Idag blir det lugnt. Vad jag vet.

Nästa tisdag är det Desperate Housewives för övrigt.
Då kan ni ju försöka få tag på mig mellan 21-22...

Inga kommentarer: